فروش سنگ تايل

۱ بازديد ۰ نظر

فروش سنگ تايل در صنعت فروش سنگ اهميت زيادي دارد.به همين منظور شما عزيزان اگر به دنبال كسب اطلاعات بيشتر در خصوص فروش سنگ تايل هستيد بهتر است تا آخر اين مقاله با ما همراه باشيد.

سنگ تايل چيست

جالب است بدانيد كه سنگ هاي ايراني در هر ابعادي كه باشند متقاضيان خود را دارند و  به كشور هاي اروپايي عربي و . . . صادر مي شوند.هر كدام از اين سنگ ها داراي اندازه و ضخامت متفاوتي هستند.به طور كلي سنگ ها در هنگام برش به سه اندازه برش داده مي شوند كه اين سه اندازه شامل كوپ ، اسلب و تايل مي باشد.

براي مطالعه بيشتر كليك كنيد: فروش سنگ اسلب ، فروش سنگ كوپ

در حقيقت سنگ تايل را به نوعي برش در كارخانه هاي سنگبري مي گويند. كاربرد اين سنگ معمولا براي استفاده كف پاركينگ، هتل، سالن هاي پذيرايي در منازل، راه پله ها، نماي بيروني ساختمان است.سايز اين سنگ از اسلب كوچكتر مي باشد.فروش سنگ تايل در ضخامت هاي مختلفي در بازار سنگ عرضه مي گردد.سنگ هايي همچون تراورتن، مرمريت ،گرانيت، اونيكس، ترا اونيكس و لايم استون را مي توانيم در ابعاد تايل در بازار پيدا كنيم. قيمت سنگ تايل با توجه به نوع سنگ بسيار متغير بوده و در بعضي موارد نيز داراي قيمت هاي زيادي به ازاي هر متر از اين سنگها است.

مجموعه زاندس انواع سنگ تايل را با بهترين قيمت موجود در بازار عرضه مي كنند. شما عزيزان نيز مي توانيد براي مشاوره ، خريد و فروش اين محصول براي استفاده در پروژه هاي ساختماني، عمراني و صادراتي با بخش فروش شركت تماس فرماييد و ضمن اطلاع از نحوه خريد، قيمت به روز انواع سنگ تايل را از كارشناسان فروش ما كسب نماييد.

در گذشته هاي بسيار دور براي سنگفرش سالن هاي پرتردد، مثل ايستگاه هاي قطار و مترو، سالن ترانزيت فرودگاه ها و بسياري مناطق ديگر از سنگ هاي  تايل آذرين استفاده مي كنند.در چند سال اخير فروش سنگ تايل گرانيتي بسيار كاهش پيدا كرده است.قبل از خريد و فروش سنگ بهتر است كه كاربرد آن را از نظر فني بررسي كنيد و موارد كاربردي آن را نيز در نظر داشته باشيد.فروش سنگ تايل بستگي به نوع سنگ مصرفي دارد.اگر سنگ مانند گرانيت گران قيمت باشد موارد مصرفي آن كمتر مي باشد.

فروش سنگ تايل به دليل بسته بندي و پالت هاي آسان و استانداردي كه دارد ساده تر از اسلب و يا قواره هاي طولي مي باشد.اما برش و صاف كردن سنگ تايل سبب افزايش زمان برش و ديرتر آماده شده محصول مي گردد. پس براي تحويل به موقع از شما مي خواهيم كه زودتر درخواست خود را به كارشناسان ما اطلاع دهيد تا با تاخير و مشكلات كمتري روبرو شويد و سنگ مصرفي خود را به راحتي خريداري كنيد.

https://zandestile.com/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.